موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی انتظامی

a/155667 :کد

به گفته سرهنگ راهنمایی و رانندگی

بیش از ۱۰ میلیون اعمال قانون برای تخلفات ساکن تهران

  دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ — ۱۷:۳۷
تعداد بازدید : ۴۴   
 تحلیل ایران -بیش از ۱۰ میلیون اعمال قانون برای تخلفات ساکن تهران

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از حدود ۱۰ میلیون اعمال قانون به دلیل تخلفات ساکن تهران خبر داد.

به گزارش تحلیل ایران ، سرهنگ فیروز کشیر صبح امروز در خصوص تعداد اعمال قانون‌های تخلفات ساکن در شهر تهران گفت: پلیس در ۱۱ ماهه سال جاری در شهر تهران تعداد ۱۰ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۷۵۰ خودرو را به‌دلیل تخلفاتی همچون توقف زیر تابلو، توقف‌های دوبله، سد معبر اعمال قانون کرده است چرا که این رانندگان باعث ایجاد ترافیک‌های کاذب باعث بر هم زدن نظم عمومی و چهره شهر شده‌اند.

 

سرهنگ کشیر گفت: رانندگان به هیچ عنوان نباید تخلف توقف در زیر تابلوی پارک مطلقاً ممنوع را انجام دهند چرا که نقض حریم این تابلو مشکلات فراوانی را برای دیگر شهروندان و بی نظمی در شهر به‌وجود آورده است.

 

وی افزود: برخی از رانندگان با پارک در محل ایستگاه‌های اتوبوس باعث اخلال در رفت و آمد و توقف اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی می‌شوند و گاهی برخی رانندگان با پارک و توقف‌های دوبله مقابل مراکز و آموزشگاه‌ها تردد دیگر شهروندان و رانندگان را مختل می‌کنند.

 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: رانندگان به هیچ عنوان حق ندارند که به صورت دوبله توقف کنند و راه مردم را بند بیاورند.

 

سرهنگ کشیر افزود: پلیس بی جهت و بدون دلیل راننده‌ای را جریمه نمی‌کند هر نوع تخلفی که باعث بی نظمی و بر هم زدن نظم عمومی جامعه شود پلیس به جد با آن در چهار چوب قانون برخورد خواهد کرد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :