موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی انتظامی

a/155674 :کد

دستگیر شدن سارقان کامپیوتر

دستگیری سارقان کامپیوتر خودرو در تهران

  دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ — ۱۹:۰۲
تعداد بازدید : ۴۴   
 تحلیل ایران -دستگیری سارقان کامپیوتر خودرو در تهران

رییس پلیس پیشگیری تهران از شناسایی و دستگیری ۵ سارق با ۸۰ فقره سرقت کامپیوتر خودرو خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیری شد.

به گزارش تحلیل ایران ، سرهنگ علی قاسم پور بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی کامپیوتر خودرو در سطح کلانتری بی سیم، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران کلانتری پلیس پیشگیری قرار گرفت.

 

وی افزود: در بررسی‌های میدانی مأموران پلیس و پایش دوربین‌های مداربسته محل سرقت‌ها مشخص شد که همه سرقت‌ها به یک شیوه و شگرد بوده و سارقان به صورت حرفه‌ای در قالب یک باند ۲ و ۳ نفره متشکل از ۵ مرد با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری در ساعات پایانی شب با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت، اقدام به سرقت کامپیوتر خودروها می‌کنند.

 

سرهنگ قاسم پور اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تجمیع مستندات به دست آمده، با گشت زنی‌های هدفمند ۳ تن از سارقان را هنگام پرسه زنی دستگیر و متهمان پس از انتقال به کلانتری به ۸۰ فقره سرقت با همکاری ۲ همدست دیگرشان اعتراف کردند.

 

این مقام انتظامی گفت: مأموران کلانتری پس از چند روز تحقیقات گسترده و شناسایی مخفیگاه ۲ سارق متواری و هماهنگی‌های قضائی متهمان را طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه کامپیوتر خودرو مسروقه کشف کردند.

 

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در این عملیات پلیسی مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

 

سرهنگ قاسم پور با بیان این که شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار دارد خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :