موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/155754 :کد

نهمین عملیات حزب‌الله

نهمین عملیات حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در روز جاری

  چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ — ۲۱:۵۹
تعداد بازدید : ۵۸   
 تحلیل ایران -نهمین عملیات حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در روز جاری

حزب‌الله لبنان با حمله مجدد به شهرک صهیونیستی «المطله» در شمال سرزمین‌های اشغالی، شمار عملیات‌های خود علیه رژیم صهیونیستی در روز جاری را به ۹ رساند.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از انجام یک عملیات جدید علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

 

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۱۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌ویکم فوریه ۲۰۲۴ محل موضع‌گیری نظامیان دشمن اسرائیلی در شهرک المطله را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آنان را به صورت مستقیم قرار دادند.

 

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان ۸ عملیات دیگر از جمله یک عملیات علیه شهرک صهیونیستی «المطله» را در روز جاری به انجام رسانده بود. به این ترتیب حزب‌الله لبنان شمار عملیات‌های امروز خود علیه مواضع صهیونیستی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی را به ۹ رساند.

 

رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند که بر اثر آتش موشکی حزب‌الله لبنان، چندین ساختمان واقع در شهرک صهیونیستی «المطله» آسیب دیده است.

 

این رسانه‌ها اذعان کردند که یک موشک ضد زره شلیک‌شده از سمت لبنان نیز به یک کارگاه صهیونیستی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی برخورد کرده است.

 

همچنین رسانه‌های عبری زبان از به صدادرآمدن آژیر هشدار در منطقه‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی از بیم نفوذ پهپادی خبر دادند.

 

از سوی دیگر خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «عیترون» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

 

خبرنگار الجزیره نیز از حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک‌های «راشیا الفخار» و «کفر حمام» در جنوب لبنان خبر داد.

 

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که بر خی مواضع حزب‌الله لبنان را در شهرک‌های «عیتا الشعب» و «الضهیره» در جنوب لبنان هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :