موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی استان ها

a/155802 :کد

نامزدهای انتخابات مجلس در استان سمنان

استان سمنان ارا کاهش می یابد

  پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ — ۱۴:۲۲
تعداد بازدید : ۴۷   
 تحلیل ایران -استان سمنان ارا کاهش می یابد

سمنان- ستاد انتخابات استان سمنان اعلام کرد: با توجه به انصراف برخی از نامزدهای انتخابات مجلس در چهار حوزه استان، شمار نامزدها به ۱۰۹ نفر کاهش یافت.

به گزارش تحلیل ایران ، در فاصله یک روز مانده به انتخابات در نوشتاری کوتاه تلاش داریم به آخرین تحولات انتخاباتی در استان سمنان بپردازیم در نخستین خبر ستاد انتخابات استان سمنان اعلام کرد که تعداد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی کاهش یافت.

 

ستاد انتخابات استان سمنان اعلام کرده است با انصراف ۳۹ نامزد نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، تعداد نهایی نامزدهای چهار حوزه انتخابیه استان سمنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند ۱۰۹ نفر شد.

 

بنا به اعلام ستاد انتخابات استان سمنان در حوزه انتخابیه سمنان مهدیشهر وسرخه ۲۹ نفر، در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی ۳۱ نفر، در حوزه انتخابیه دامغان ۳۰ نفر و در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان ۱۹ نفر برای چهار کرسی مجلس شورای اسلامی استان سمنان رقابت خواهند کرد.

 

همچنین در آخرین تحولات استاندار سمنان در جلسه ستاد انتخابات استان اعلام کرد فرمانداران توجه داشته باشند در روز ۱۱ اسفند رأس ساعت ۰۸:۰۰ صبح ۶۸۱ شعبه اخذ رأس در استان برخط و آنلاین شوند.

 

سید محمد رضا هاشمی همچنین با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پیگیری و رسیدگی به امور و بازگشایی مسیرهای دسترسی به مناطق کوهستانی با توجه به هشدارهای هواشناسی اندیشیده شده است، تاکید کرد: تمامی اقدامات و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور با مشارکت حداکثری مردم در روز ۱۱ اسفند سال جاری در استان سمنان مهیاست.

 

حسین شجاعی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان نیز اطلاعیه را صادر و در آن نوشت: با عنایت به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ و نظر به هماهنگی صورت گرفته با وزارت کشور برای اخذ رأی در زندان‌ها، پادگان‌ها، بیمارستان‌ها، خانه سالمندان، خوابگاه‌ها و واحدهای صنعتی و تولیدی و… به آگاهی می‌رساند چنانچه هویت رأی دهندگان از سوی مقام مسئول مربوطه و هیأت نظارت ذیربط احراز گردد، اخذ رأی از آنان بلامانع است.

 

برگزاری جلسه مشترک ستاد انتخابات استان، شهرستان‌ها و هیأت تبلیغات انتخابات با مشارکت فرمانداران استان و هیأت‌های اجرایی حوزه‌های انتخابیه استان سمنان به ریاست استاندار همچنین سبب شده تا آخرین هماهنگی‌ها برای انتخابات فردا در استان صورت گیرد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :