موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/155859 :کد

آشفتگی در ارتش اسرائیل

شماری از مقامات واحد اطلاعاتی ارتش استعفا کردند

  دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ — ۰۶:۳۴
تعداد بازدید : ۵۰   
 تحلیل ایران -شماری از مقامات واحد اطلاعاتی ارتش استعفا کردند

کانال ۱۴ اسرائیل از استعفای دسته جمعی و ناگهانی شمار زیادی از افسران و مقامات ارشد واحد اطلاعات ارتش این رژیم از جمله دانیل هاگاری سخنگوی ارتش خبر داد.

به گزارش تحلیل ایران کانال ۱۴ اسرائیل از استعفای مقامات ارشد واحد اطلاعات ارتش این رژیم از جمله دانیل هاگاری سخنگوی ارتش خبر داده است.

 

هنوز علت این استعفاها و تغییرات ناگهانی مشخص نیست اما طی هفته‌های اخیر تنش و اختلافات در کابینه تل آویو به ویژه میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآو گالانت وزیر جنگ اسرائیل به اوج خود رسیده است. 

 

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفته که تعداد زیادی از افسران بخش اطلاعاتی ارتش اسرائیل به صورت دسته جمعی استعفا کرده‌اند. 

این گزارش علت استعفای این افراد را اعتراض افسران به انجام امور عملیاتی و شخصی عنوان کرده است. 

کانال ۱۴ در گزارش خود آورده است که این استعفاها نشان دهنده وضعیت آشفتگی در بخش اطلاعات ارتش است که توسط سخنگوی ارتش دانیل هاگاری اداره می‌شود.

در همین راستا رسانه‌های اسرائیلی روز گذشته فاش کردند که بنی گانتز در اقدامی غیرمنتظره و بی‌توجه به پروتکل‌های مورد توافق کابینه ائتلافی و بدون هماهنگی با نتانیاهو به واشنگتن سفر کرده و قصد دارد به طور یکجانبه با مقامات کاخ سفید درباره مذاکرات جنگ غزه دیدار و رایزنی کند و پس از آن عازم لندن شود.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :