موضوعات ‌مرتبط: محیط زیست استان ها

a/155874 :کد

معاون هواشناسی اعلام کرد.

بارش برف در شهرستان کوهرنگ و اردل

  دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ — ۱۸:۵۸
تعداد بازدید : ۶۲   
 تحلیل ایران -بارش برف در شهرستان کوهرنگ و اردل

شهرکرد- معاون هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: شاهد بارش برف در شهرستان اردل و کوهرنگ هستیم، پیش‌بینی می‌شود یک سامانه بارشی یکشنبه هفته آینده استان را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش تحلیل ایران.معصومه نوروزی در گفت‌وگو با تحلیل ایران در شهرکرد با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از اویل وقت امروز، اظهار کرد: اکنون در حال حاضر شاهد بارش باران و برف در برخی مناطق استان به‌ویژه شهرستان اردل و کوهرنگ هستیم.

 

معاون توسعه و پیش‌بینی مخاطرات جوی سازمان هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: عصر و شب این سامانه بارشی در استان تقویت خواهد شد، همچنین پیش‌بینی می‌شود بارش‌ها فردا با شدت کمتر در کوهرنگ و غرب لردگان ادامه پیدا کند، عصر پنج‌شنبه این سامانه استان را ترک می‌کند.

 

وی با بیان اینکه سامانه بارشی عصر سه‌شنبه استان را ترک خواهد کرد، گفت: برای پایان هفته پدیده خاصی برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی نمی‌شود.

 

نوروزی با بیان اینکه کوهرنگ صبح امروز با منفی هفت درجه سانتی‌گراد سردترین شهرستان در چهارمحال و بختیاری بود، خاطرنشان کرد: دمای صبح امروز در شهرکرد نیز یک درجه سانتی گراد بود، پیش‌بینی می‌شود یک سامانه بارشی یکشنبه هفته آینده استان را تحت تأثیر قرار دهد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :