موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/155922 :کد

تظاهرات گسترده خانواده اسرا مقابل کنسولگری

تظاهرات گسترده خانواده اسرا مقابل کنسولگری آمریکا در قدس

  چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ — ۰۶:۵۶
تعداد بازدید : ۵۸   
 تحلیل ایران -تظاهرات گسترده خانواده اسرا مقابل کنسولگری آمریکا در قدس

جمعی از خانواده اسرای صهیونیست موجود در غزه و نیز تعدادی از حامیان آنها با تجمع در مقابل سفارت آمریکا در قدس، خواستار دخالت مستقیم بایدن برای پایان دادن به جنگ غزه و آزادی اعضای خانواده خود شدند.

به گزارش تحلیل ایران، اسرائیل هیوم در خبری در این رابطه اعلام کرد، بیش از یکصد نفر از خانواده‌های اسرای اسرائیلی از دولت آمریکا خواستند فشار خود را بر طرفین درگیری جهت دستیابی به توافق افزایش دهد.

 

در این خبر که عصر سه شنبه منتشر شد آمده است: حدود یکصد نفر از اعضای خانواده ربوده شدگان در کنار تعداد از فعالان (مخالف سیاست‌های نتانیاهو) امروز سه شنبه در مقابل سفارت آمریکا در قدس تجمع کرده و خواستار افزایش فشار آمریکا برای انجام توافق آزادی اسرا شدند.

 

یسرائیل هیوم در این رابطه افزود: تظاهر کنندگان با این اقدام خود به دنبال رساندن پیامی صریح و سریع به دولت آمریکا هستند که کاخ سفید باید فشارهای بیشتری را برای انجام توافق بازگشت بازداشت شدگان اعمال کند.

 

آنها همچنین با برافراشتن پلاکاردهایی اعلام کردند، ما بدن ایالات متحده سرگردان هستیم.

 

برخی از اعضای خانواده اسرای صهیونیست هم درگفتگو با خبرنگاران گفتند: دولت آمریکا و در راس آنها رئیس جمهور باید از همان لحظه اول در کنار اسرائیل ایستاد و تا به امروز هم از ما پشتیبانی می‌کند پس توانایی و ظرفیت نجات اسرای ما و کل اسرائیل را هم دارد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :