موضوعات ‌مرتبط: سیاسی دفاعی امنیتی

a/155973 :کد

سردار حاجی زاده:

دانش آموزان در ۸ سال دفاع مقدس بیشترین مشارکت را داشتند

  پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ — ۲۲:۰۹
تعداد بازدید : ۵۹   
 تحلیل ایران -دانش آموزان در ۸ سال دفاع مقدس بیشترین مشارکت را داشتند

فرمانده هوا فضای سپاه گفت: سفر اردوهای راهیان پیشرفت و راهیان نور با سفرهای دیگر تفاوت دارد، دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس بیشترین مشارکت را داشتند.

به گزارش تحلیل ایران ، دانش آموزان سمپاد سراسر کشور صبح امروز (پنج شنبه ۱۷ اسفند) با حضور سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «مجتبی باستان» رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و «الهام یاوری» رئیس مدارس سمپاد کشور از پایگاه پهپاد هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موقعیت حضرت علی اکبر (ع) بازدید کردند.

 

سردار حاجی‌زاده در این بازدید اظهار داشت: سفر اردوهای راهیان پیشرفت و راهیان نور با سفرهای دیگر تفاوت دارد. شما دانش آموزان سمپاد به مناطق جنگی، مناطقی که هشت سال عزیزان ما در دوران دفاع مقدس جانانه دفاع کردند و ذره‌ای از خاک جمهوری اسلامی ایران جدا نشد، سفر کرده‌اید. یک طرف جنگ هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران با توکل بر خدا بود و در طرف دیگر صدام با کمک آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری از کشورهای اروپایی و عربی بود.

 

وی افزود: این مناطق نیاز به راوی ندارد و با آدم حرف می‌زند. دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس بیشترین مشارکت را داشتند.

 

فرمانده هوافضای سپاه در ادامه سخنان خود گفت: امروز جنگ علاوه بر حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی روش جدیدی دارد. این روش جدید، جنگ رسانه است. محیط جنگ رسانه مشخص نیست. نمی‌توانیم بگوییم محیط آن خوزستان است یا تهران، فضای آن ذهن‌ها و مغزها است. این جنگ باورها را جا به جا می‌کند. شما دانش آموزان و جوانان باید نسبت به جنگ و روش‌های آن‌ها کاملاً مسلط باشید. فضای مجازی و رسانه از حوزه‌های این جنگ است.

 

وی افزود: دشمنان در زمین نتوانستند حریف ملت ایران بشوند، محیط جنگ را تغییر داده‌اند و می‌خواهند روی ذهن‌ها کار کنند. دهه هشتادی و هفتادی‌ها در این فضا باید دشمن را شکست بدهند. در حوزه نظامی کشور واکسینه و بیمه شده است. اگر این پایگاه پهپادی که امروز از آن بازید کردید در دوران دفاع مقدس بود، جنگ به هشت سال نمی‌کشید، بلکه در دو سال تمام می‌شد. در همه بخش‌ها به تراز بالایی رسیده‌ایم. در حوزه پهپاد جز سه کشور برتر هستیم. شما سمپادی‌ها کشور را باید به قله برسانید. از درس‌هایی که از این سفر می‌گیرید استفاده کنید.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :