موضوعات ‌مرتبط: سیاسی دستگاه قضایی

a/156032 :کد

در سومین جلسه دادگاه فرزندان معاون اول قوه

در سومین جلسه دادگاه فرزندان معاون اول قوه قضائیه چه گذشت؟

  یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ — ۰۶:۴۰
تعداد بازدید : ۵۱   
 تحلیل ایران -در سومین جلسه دادگاه فرزندان معاون اول قوه قضائیه چه گذشت؟

سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضاییه به ریاست قاضی فرخ نیا برگزار شد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس؛ در ادامه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه، کیفرخواست متهمین قرائت شده و اتهامات آن‌ها شرح داده شد.

   

طبق گفته نماینده دادستان، بخش سوم از پرونده آقایان «ا.م»، «م.م» و «ح.ی» مرتبط با پرونده آقای «م.پ» بوده که او وکالت مالکان یک پلاک ثبتی در کن بخش 10 تهران را برعهده داشته و به دنبال ابطال اقدامات تملیکی شهرداری تهران بر روی این قطعه زمین بوده است. 

   

ظاهرا اسناد این زمین در سازمان ثبت سوخته و از بین رفته است اما با اقدامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه، اداره ثبت بخش کن، نامه تایید اسناد را صادر می کند.

 

در همین راستا لازم بوده که نامه ثبت این پلاک از سوی اداره ثبت بخش کن برای اداره ثبت اسناد استان تهران صادر شود تا در ادامه شهرداری مجوز آن را صادر کند.

 

70 هزار دلار حق دلالی برای اخذ یک نامه

نماینده دادستان در توضیح این پرونده گفت: این پرونده از سوی یکی از دوستان «م.م» به او معرفی می شود که او با حضور در محل اداره ثبت و پیگیری تلفنی یکی از مقامات از مسئول آن اداره، پرونده به نتیجه می رسد و در نهایت آقای «م.پ» مبلغ 2 میلیارد تومان در سال 1400 به صورت دلار (70هزار دلار) به متهمین پرداخت می‌کند.

نامه‌ای که با یک توصیه در چند دقیقه امضا شد

طبق اظهارات فرزند معاون اول قوه قضائیه در این پرونده، هماهنگی های لازم در اداره ثبت بخش کن، از سوی یکی از مقامات و به صورت تلفنی انجام گرفته و متهم «م.ح» بعد از این تلفن، نامه مجوز لازم برای اداره ثبت استان تهران را دریافت کرده است. 

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :