موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی استان ها

a/156056 :کد

دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران:

۲۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی توسط هلال احمر در کشور اجرا شد

  یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ — ۲۰:۱۴
تعداد بازدید : ۴۰   
 تحلیل ایران -۲۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی توسط هلال احمر در کشور اجرا شد

زنجان- دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: امسال ۲ هزار و ۷۰۰ پروژه داوطلبی محرومیت زدایی توسط جمعیت هلال احمر در کشور اجرا شده که بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات آن بهره مند شده اند.

به گزارش تحلیل ایران ، یعقوب سلیمانی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح دستگاه تصفیه آب ۱۰ هزار لیتری در روستای مهرآباد بخش زنجانرود استان زنجان، یکی از مهم‌ترین خدمات سازمان داوطلبان را اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی عنوان کرد و افزود: در قالب نذر خدمت نیز طی ۱۱ ماه گذشته از سال جاری ۱۱۶ روستا و ۶۴ شهرستان از خدمات نذر خدمت بهره مند شدند.

 

وی ادامه داد: سال گذشته یک هزار و ۲۰۰ کاروان سلامت در مناطق محروم و غیر برخوردار توسط سازمان داوطلبان هلال احمر سازماندهی و ساماندهی شد که ۲۲۰ هزار نفر از خدمات این سازمان بهره مند شدند.

 

سلیمانی همچنین از آغاز طرح و امداد و نجات نوروزی خبر داد و خاطر نشان کرد: در این طرح ۱۲۰ هزار نیروی داوطلب جوانان، امدادگران و داوطلبان در حوزه‌های مختلف حضور فعال خواهند داشت.

 

وی اظهار کرد: در راستای تسهیل سفر مسافران نوروزی نیز نزدیک به یکهزار و ۶۰۰ پایگاه امداد جاده‌ای و یک هزار و ۷۰۰ پست امدادی و فرهنگی جوانان در سطح کشور مستقر خواهند شد.

 

دبیر کل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در زمان حاضر هلال احمر در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی، کارنامه درخشانی دارد گفت: نمونه بارز آن سیل سیستان و بلوچستان بوده که نزدیک به یک هزار و ۸۵۰ روستا و بیش از ۱۲ شهرستان تحت تأثیر سیل قرار گرفت و جمعیت هلال احمر در کنار سایر دستگاه‌های امدادرسان حضور فعالی در منطقه‌های آسیب دیده داشت.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :