موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/156132 :کد

ارتش ما نمی‌تواند حرف آخر را در غزه بزند

حماس همچنان نیرومند است

  چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ — ۰۶:۱۹
تعداد بازدید : ۶۳   
 تحلیل ایران -حماس همچنان نیرومند است

عضو کنست رژیم صهیونیستی اذعان کرد که با وجود بیش از ۵ ماه جنگ علیه نوار غزه، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس همچنان قدرتمند است.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از المیادین، «عمیت هلیوی» عضو کنست رژیم صهیونیستی و حزب «لیکود» این رژیم در سخنانی به شکست سیاسی نظامی رژیم صهیونیستی در تعیین سرنوشت جنگ در غزه و همچنین ناکامی این رژیم در تحقق هدف‌های خود از جنگ غزه اذعان کرد.

 

وی اعلام کرد که با وجود ۵ ماه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، همچنان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفت‌وگوها با قدرت ظاهر می‌شود.

 

هلیوی همچنین از طرح عملیاتی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه انتقاد و تاکید کرد که این طرح نمی‌تواند سرنوشت جنگ را رقم بزند.

 

علاوه بر این وی با اشاره به سطوح سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی و نام‌بردن صریح از «هرتزی هلیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین با اشاره به امکانات محدود مقاومت فلسطین در غزه گفت: اسرائیل در غزه با کلاشینکوف در حال جنگ است، نه زیرساخت‌های حماس.

 

این عضو کنست رژیم صهیونیستی افزود: حماس نماینده یک ملت است و شکست‌دادن مردمی که بیش‌ترشان مقاومت را قبول دارند غیرممکن است.

 

هلیوی در ادامه تاکید کرد: به ویژه با این‌دست عملیات‌های تاکتیکی اسرائیل، نمی‌توان حماس را از این گستره و مساحت جغرافیایی بیرون کرد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :