موضوعات ‌مرتبط: سیاسی استان ها

a/156176 :کد

درگیری تکاوران پلیس رودبار با اشرار مسلح؛

درگیری تکاوران پلیس رودبار با اشرار مسلح؛ یک سرباز به شهادت رسید

  پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ — ۱۳:۲۵
تعداد بازدید : ۴۳   
 تحلیل ایران -درگیری تکاوران پلیس رودبار با اشرار مسلح؛ یک سرباز به شهادت رسید

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری مأموران یگان تکاوری رودبار جنوب با اشرار مسلح خبر داد و گفت: طی این درگیری یک نفر از اشرار سابقه‌دار به هلاکت رسید.

به گزارش تحلیل ایران، سردار "فرشید" اظهار داشت: صبح امروز بیست و چهارم اسفند ماه مأموران یگان تکاوری 115 زهکلوت رودبار جنوب از توابع کرمان هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

 

وی افزود: پس از دستور ایست مأموران یگان تکاوری، سرنشینان خودرو اقدام به تیراندازی نمودند و طی این درگیری سرباز وظیفه "یونس محمدی" به شهادت رسید و سرباز وظیفه "امیدرضا دستجردی" از ناحیه دست و پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

 

این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه در این درگیری یکی اشرار سابقه‌دار به هلاکت رسید و یکی دیگر از اشرار مسلح دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: مأموران جان‌برکف پلیس خود را فدا خواهند کرد و تمام توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم به‌کار خواهند برد.

 

سردار "فرشید" با ذکر سابقه شرارت و ناامنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر شرور به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور اعلام کرد: دو قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و مقادیری مهمات از اشرار کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن ابراز تبریک و تسلیت شهادت سرباز گرانقدر شهید "یونس محمدی" به پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر(عج) و خانواده داغدارش و با اشاره به این‌که حال هم‌رزم مصدوم بستری در بیمارستان مساعد است گفت: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :