موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/156249 :کد

حملات هوایی صهیونیست‌ها به ریف دمشق

حملات هوایی صهیونیست‌ها به ریف دمشق

  یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ — ۰۶:۰۷
تعداد بازدید : ۵۱   
 تحلیل ایران -حملات هوایی صهیونیست‌ها به ریف دمشق

منابع محلی بامداد یکشنبه از حملات شدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ریف دمشق خبر دادند.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس رسانه‌های عربی بامداد یکشنبه از حمله تجاوزکارانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ریف دمشق خبر دادند.

رسانه عراقی «صابرین‌نیوز» در این‌باره گزارش داد که پدافند هوایی ارتش سوریه فعال شده و در حال مقابله با اهداف متخاصم در آسمان دمشق است.

 

برخی رسانه‌ها نیز فیلم زیر را منتسب به چند انفجار شدید در منطقه «القلمون» در ریف دمشق منتشر کردند.

 

برخی منابع غیررسمی گزارش دادند که نقاطی در شهر «القطیفه» در ریف دمشق هدف حملات قرار گرفته است.

دقایقی بعد گزارش شد که صدای انفجارها در القطیفه، مربوط به حملات به «یبرود» است که در فاصله ۳۰ کیلومتری در این شهر شنیده شده است.

 

منابع محلی در این‌باره توضیح دادند که اهدافی در شهر یبرود نیز هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفته و انفجارها به حدی شدید است که در بیشتر مناطق القلمون دیده می‌شود.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از حریم هوایی جولان اشغالی، تعداد زیادی موشک به اطراف دمشق شلیک کردند.

 

شبکه «المیادین» گزارش داد که سامانه‌های پدافندی ارتش سوریه در حال رهگیری موشک‌های شلیک‌شده به ارتفاعات القلمون و اطراف شهرک «القسطل» در ریف دمشق هستند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :