موضوعات ‌مرتبط: ورزشی کشتی

a/156250 :کد

کشتی آزاد جام قهرمانان ترکیه

۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز برای ایران در روز اول

  یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ — ۰۶:۱۰
تعداد بازدید : ۹۳   
 تحلیل ایران -۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز برای ایران در روز اول

در روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام قهرمانان ترکیه کشتی‌گیران کشورمان به ۷ مدال دست یافتند.

به گزارش تحلیل ایران، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام قهرمانان ترکیه از امروز در اوزان (57, 70, 79, 97) برگزار شد و نفرات برتر شناختته شدند.

 

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علی مومنی پس از کسب دو پیروزی مقابل رقبای خود راهی فینال شد. وی در این مسابقه با نتیجه 5 بر 3 حریف خود را شکست داد و طلایی شد. علی یحیی پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از پیروزی در دو مسابقه به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله مغلوب کشتی گیری از قرقیزستان شد و راهی رده بندی شد. یحیی پور در این دیدار حریف خود را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد و به نشان برنز رسید.

 

در وزن 70 کیلوگرم علی کرمپور پس از پیروزی در سه مسابقه راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با پیروزی مقابل حریف خود راهی فینال شد. کرمپور در فینال حریف خود را ضربه فنی کرد و به مدال طلا رسید.

 

در وزن 79 کیلوگرم مجید باقری پس از پیروزی در دو مسابقه در مرحله نیمه نهایی در مقابل مسعود آسترکی دیگر نماینده کشورمان در این وزن به پیروزی رسید و فینالیست شد. باقری در فینال با نتیجه 8 بر صفر حریف خود از کشور ترکیه را مغلوب کرد و صاحب گردن آویز طلا شد. آسترکی دیگر نماینده کشورمان نیز در دیدار رده بندی 8 بر 5 کشتی گیری از آذربایجان را شکست داد و برنزی شد.

در وزن 97 کیلوگرم آرین سجادی پس از پیروزی در مقابل حریفش راهی نیمه نهایی شد. وی با مغلوب کردن حریف خود راهی فینال شد. ابوالفضل بابالو دیگر نماینده کشورمان نیز که در آنسوی جدول قرار دارد با یک پیروزی به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله از سد کشتی گیری از ترکیه گذشت و فینالیست شد. بابالو در فینال با نتیجه 8 بر 5 سجادی را مغلوب و به مدال طلا رسید.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :