موضوعات ‌مرتبط: اقتصادی اقتصاد

a/156270 :کد

کاهش بهای دلار و افزایش قیمت سکه در معاملات ا

کاهش بهای دلار و افزایش قیمت سکه در معاملات امروز

  یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ — ۱۶:۳۵
تعداد بازدید : ۴۸   
 تحلیل ایران -کاهش بهای دلار و افزایش قیمت سکه در معاملات امروز

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد از ابتدای معاملات امروز ۲۷ اسفند، قیمت دلار در بازار غیررسمی کاهش یافته است.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۳ هزار و ۳۶۹ تومان و در بخش حواله ۴۰ هزار و ۴۵۶ تومان کشف قیمت شد‌.

 

دلار در صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۳ هزار و ۶۵ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۶۷۶ تومان فروخته شد.

همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۲۴۴ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۸۰۹ تومان ارزش‌گذاری شد.

 

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار کاهش یافته است.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم با رشد ۲۲۰ هزار تومانی به نرخ ۳۵ میلیون و ۷۱۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۳۷ میلیون و ۹۸۱ هزار تومان معامله شد و حباب آن افزایش یافته است.

امروز حباب سکه امامی به ۷ میلیون و ۵۰۷ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۵ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۳ میلیون تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۴ میلیون تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

 

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۱۳۸ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۳ میلیون و ۵۹۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۳ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱. ۱۳۲گرم) ، به قیمت ۲۱۵۵ دلار قیمت گذاری شده است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :