موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی شهری

a/156279 :کد

در جهت زیباسازی شهر تهران صورت گرفت؛

پایتخت چگونه به استقبال جشن عید نوروز و رمضان رفت؟

  یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ — ۲۰:۴۲
تعداد بازدید : ۳۹   
 تحلیل ایران -پایتخت چگونه به استقبال جشن عید نوروز و رمضان رفت؟

در آستانه عید نوروز و ماه رمضان سازمان زیباسازی شهر تهران با اکران‌المان‌های نوروزی ، نورآرایی، برپایی افطارخونه و برنامه‌های متنوع به استقبال اعیاد باشکوه نوروز و ماه رمضان رفته‌است.

به گزارش تحلیل ایران ، با شروع ماه میهمانی خدا و با نزدیک شدن به آستانه عید نوروز سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اکران فرهنگی «بهار قرآن بهار ایران»، «عید آمد و عید آمد» که بخش قابل توجهی از سازه‌های تبلیغات فرهنگی و تجاری را تحت پوشش اکران فرهنگی قرار داده است.

 

با ساخت و نصب المان‌های حجمی، نورآرایی میادین و خیابان‌ها، نورافشانی پایتخت و ضیافت با شکوه پیاده‌راه افطار خانه به طول یک هزار متر در بلوار کشاورز، پایتخت را آماده میهمانی عید و ماه مبارک رمضان کرده است.

 

سازمان زیباسازی شهرداری تهران در پویش فرهنگی «عید آمد و عید آمد» شادباش این اعیاد را در فضای تبلیغات شهری پایتخت اکران کرد. پوسترهای این طرح‌ها با الهامی از شادی عمو نوروز در بهار طبیعت طراحی شده که با در دست داشتن المان‌های یادآور ماه رمضان همچون: فانوس و خرما بر شادی مضاعف مردم در این بهار و این ماه عزیز، تاکید شده‌است.

 

پایتخت چگونه به استقبال جشن عید نوروز و رمضان رفت؟

 

به مناسبت این ماه عزیز، با اجرای پنج هزار متر ریسه ماه و فانوس که توسط مناطق تهران در سطح پایتخت نصب شده است که جلوه‌ی نوری ویژه‌ای به شب‌های رمضان پایتخت بخشیده است.

 

همچنین ۱۰ المان حجمی بانگ سحر با آیات الهی، ۲۰ المان نوری ماه مزین به اسماً الهی و ماه شناور، ۳۰ المان فانوس نوری و المان‌های ویژه مناسبتی شب‌های قدر در میادین و نقاط شاخص شهر تهران نصب خواهد شد.

 

پایتخت چگونه به استقبال جشن عید نوروز و رمضان رفت؟

 

اما این همه ماجرا نبوده است پیاده راه افطار خانه به طول یک هزار و ۲۰۰ متر از ویژه‌ترین برنامه‌های رمضان ۱۴۰۳ است.

 

این برنامه از روز اول لغایت دهم فروردین‌ماه، با فضاسازی سازه‌های فرهنگی متناسب با هویت شهر تهران همچون عمارت مسعودیه، کاخ گلستان و شمس‌العماره طراحی شده و هر شب با افطاری‌های ویژه‌ای به پذیرایی از روزه‌داران خواهد پرداخت.

 

همچنین نور پردازی و ویدئومپینگ ویژه‌ای در میدان ولیعصر (عج)، برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری و جُنگ عیدانه و پذیرایی با کیک چند کیلومتری در روز میلاد امام حسن (ع) از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری سازمان زیباسازی در این ماه پر خیر و برکت رمضان است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :