موضوعات ‌مرتبط: ورزشی هاکی

a/156384 :کد

روایت دختر افتخارآفرین هاکی روی یخ

روایت دختر افتخارآفرین هاکی روی یخ از سال درخشان تیم ملی

  جمعه ۰۳ فروردین ۱۴۰۳ — ۱۲:۳۷
تعداد بازدید : ۵۶   
 تحلیل ایران -روایت دختر افتخارآفرین هاکی روی یخ از سال درخشان تیم ملی

به بهانه درخشش تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در سال گذشته به گفت‌و‌گو با یگانه بهرامی، ملی‌پوش اصفهانی هاکی روی یخ پرداختیم.

به گزارش تحلیل ایران ، تیم هاکی روی یخ بانوان کشورمان در سال گذشته برای اولین‌بار در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کرد و عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد.

 

یگانه بهرامی، عضو اصفهانی تیم ملی هاکی روی یخ است که در موفقیت‌های تیم ملی حضور داشت و در تورنمنت امارات به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد؛ از همین رو گفت‌و‌گویی با بهرامی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

 

فارس: سالی که گذشت چطور بود؟

بهرامی: سال خیلی خوب و پر از موفقیت را پشت سر گذاشتم، اولین اعزامی ملی‌ام با اولین حضور رسمی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در مسابقات آسیایی متقارن شد و اولین حضور تیم هاکی روی یخ بانوان در عرصه جهانی را داشتیم ؛ با حضور در تهران شرایط زندگی سخت شد اما با اتفاقات خیلی خوبی همراه شد.

 

فارس: چرا هاکی روی یخ را برای فعالیت انتخاب کردید؟

بهرامی: حدود ۸ سال اینلاین هاکی بازی می‌کردم و بعد از این‌که اولین پیست یخ در ایران راه‌اندازی شد، استعدادیابی انجام شد و وارد ورزش هاکی روی یخ شدم؛ شخصیت دهدبرون‌گرایی دارم، عاشق فعالیت‌های سرعتی و پرهیجان هستم که در هاکی روی یخ همه این موارد هست، به نظرم هاکی روی یخ خیلی برای من مناسبت است زیرا برخوردهای زیادی وجود دارد و با حریف درگیر می‌شویم.

 

از کودکی عاشق اسکیت و سرعت بودم

فارس: چطور وارد این رشته ورزشی شدید؟ 

بهرامی: در سنین پایین عاشق اسکیت بودم، دوست داشتم اسکیت سرعت را انجام دهم و بعد از تست، به من گفتند برای ورزش هاکی خوب هستم، نمی‌دانستم چطور ورزشی است و به اجبار وارد این رشته شدم و بعد از گذراندن چند سال فعالیت، وارد هاکی روی یخ شدم.

فارس: در چه مسابقاتی شرکت داشتید؟ 

بهرامی: همراه با تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور تایلند، تورنمنت آزاد العین امارات و کاپ توسعه جهانی لهستان حضور پیدا کردیم.

 

فارس: چه افتخاراتی به دست آوردید؟

بهرامی: در مسابقات آسیایی و تورنمنت العین نایب‌قهرمان شدیم و در کاپ جهانی لهستان نیز عنوان سومی را به دست آوردیم؛ در تورنمنت العین به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم.

فارس: وضعیت هاکی روی یخ در کشور چگونه است؟

بهرامی: هاکی روی یخ ۴ سال است که فعالیت خود را در ایران شروع کرده است و در همین مدت کم توانسته طرفداران زیادی را به دست آورده است، در رده‌های سنی مختلف تیم ملی داریم و هاکی روی یخ کشور در وضعیت خوبی قرار دارد

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :