موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی شهری

a/156512 :کد

اداره کل هواشناسی

ورود سامانه بارشی از فردا به پایتخت

  شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ — ۲۰:۲۵
تعداد بازدید : ۳۲   
 تحلیل ایران -ورود سامانه بارشی از فردا به پایتخت

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از فردا در نیمه شمالی و ارتفاعات استان، افزایش ابر و گاهی رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

به گزارش تحلیل ایران ، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی پایتخت برای امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود.

 

فردا ۱۲ فروردین تا روز دوشنبه ۱۳ فروردین با عبور موج ضعیفی از منطقه پیرو هشدار سطح زرد در نیمه شمالی و ارتفاعات استان، در بعضی ساعات افزایش ابر و گاهی رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق مورد انتظار است. همچنین طی این مدت در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

 

برای روزهای سه‌شنبه ۱۴ فروردین و چهارشنبه ۱۵ فروردین در ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شمال شرقی استان، در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی مورد انتظار است.

 

آسمان تهران فردا (۱۲ فروردین ماه) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها نیمه ابری گاهی با بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۱۳ فروردین ماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

ایستگاه فرودگاه مهرآباد و چیتگر با بیشینه دمای ۱۸ و کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران و ایستگاه توچال با بیشینه ۴- و کمینه ۷- سردترین نقطه تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

                               

سامانه بارشی     رگبار     رعد و برق            


  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :