موضوعات ‌مرتبط: اقتصادی غذا و دارو

a/156545 :کد

سرمایه‌گذاری برای تولید داروهای ناباروری

سرمایه‌گذاری برای تولید داروهای ناباروری در کشور

  دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ — ۱۹:۱۴
تعداد بازدید : ۴۱   
 تحلیل ایران -سرمایه‌گذاری برای تولید داروهای ناباروری در کشور

رئیس سازمان غذا و دارو از سرمایه‌گذاری برای تولید داروهای ناباروری در کشور و ایجاد و تقویت زیرساخت‌های ملزومات پزشکی در سال جدید خبر داد.

به گزارش تحلیل ایران برنامه‌های سازمان غذا و دارو برای سال جدید را مبتنی بر این شعار اعلام کرد و گفت: طی چند سال اخیر شعار سال با محوریت تولید است که امسال مقام معظم رهبری آن را با مشارکت مردم اعلام کردند و ما این فرمایشات را با محوریت رونق بخشیدن و رشد تولید مورد توجه قرار خواهیم داد.

 

وی خاطرنشان کرد: تولید بسیاری از مواد اولیه دارویی را برنامه‌ریزی و هدف گذاری کرده‌ایم که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۳ عملیاتی کنیم، همچنین بخشی از نیازهایمان به ملزومات پزشکی نیز با ایجاد و تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز در سال ۱۴۰۳ در کشور تولید خواهد شد. 

 

رییس سازمان غذاودارو با اشاره به سرمایه‌گذاری برای خودکفایی در تولید داروهای ناباروری به‌عنوان یکی از اهداف تعیین شده در سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: سازمان غذاودارو در کنار رگولاتوری و تنظیم‌گری برای تامین داروها موضوع سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاری را پیگیری می‌کند تا با همراهی وزارت صمت، خطوط تولید بازسازی شود و شاهد بالا رفتن بهره‌وری در این حوزه و سودزایی بیشتری برای شرکت‌های تولید کننده باشیم.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :