موضوعات ‌مرتبط: محیط زیست استان ها

a/156551 :کد

از سه‌شنبه تا پایان هفته؛

دمای هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد

  دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ — ۲۱:۰۳
تعداد بازدید : ۴۳   
 تحلیل ایران -دمای هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از سه‌شنبه تا پایان هفته، دمای هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش تحلیل ایران، طلیعه محمدی اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که طی پنج روز آینده وضعیت نسبتاً آرامی بر استان و روی دریا حاکم است.

 

وی اضافه کرد: از بعدازظهر امروز در سواحل و فراساحل جنوبی، طی ساعاتی با افزایش نسبی سرعت باد شمالی، این نواحی از دریا کمی مواج خواهند بود.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به اینکه از سه‌شنبه تا پایان هفته، سواحل استان در اغلب ساعات آرام پیش‌بینی می‌شوند افزود: طی این مدت دمای هوا نیز به‌تدریج افزایش می‌یابد.

 

محمدی بیان کرد: طی ساعات آینده آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در برخی ساعات افزایش ابر و وزش ملایم باد، فردا در برخی نقاط احتمال مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

 

وی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی گاهی جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی بر روی دریا طی ساعاتی از عصر امروز، ۱۶ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی این مدت ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در مناطق جنوبی طی ساعاتی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :