موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی جامعه

a/156591 :کد

این الگوها مسیر زندگی فرزندتان راهموار میکند

این الگوها مسیر زندگی فرزندتان را هموار می‌کند

  چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ — ۰۷:۳۲
تعداد بازدید : ۴۸   
 تحلیل ایران -این الگوها مسیر زندگی فرزندتان را هموار می‌کند

ماه مبارک رمضان با آن حس و حال دعا، نیایش و در کنار آن سفره سحر و افطار بهترین زمان، برای با هم بودن است، اما شما تا حالا به این فکر کرده‌اید همین لحظات ناب، بهترین زمان برای ارائه الگو برای ثمره زندگیت

به گزارش تحلیل ایران تنها چند روز به پایان ماه مبارک رمضان باقی مانده، ماهی که فضای خانه و خانواده حس و حال دعا، شب‌ زنده‌داری، کمک به برپایی افطار و خلاصه همدلانه‌های الهی دارد. درست است که بیش‌تر ما ماه رمضان را به عنوان ماه دعا و نیایش می‌شناسیم، اما به این موضوع فکر کرده‌اید که این ماه بهترین بسته تربیتی را برای ما و فرزندانمان دارد.

 

از آنجایی که تربیت در قالب دعا، از جذابیت خاصی برای همه ما برخوردار است. این شیوه‌ تربیتی، عاطفی به دور از فضای خشک علمی است و زمانی به فرد منتقل می‌شود که در حال ارتباط عاطفی با خداوند است و اثرپذیری و تربیت‌پذیری بیشتری دارد.

 

کارشناس دینی حجت‌الاسلام هادی عجمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس برایمان از راهکارهای تربیتی پیدا کردن یک الگوی مناسب در ماه مبارک رمضان می‌گوید، راهکارهایی که می‌تواند فصل الخطاب 11 ماه پیش رویمان باشد، با ما همراه باشید:

 

در همین ایستگاه اول با توجه به فضای حاکم ماه رمضان می‌دانیم برای معرفی اهل بیت (ع) و سجایای الگو بودن آن بزرگواران، در قالب «دعا» که ارتباط عاطفی دعاکننده با شخصی است که برایش دعا می‌کند، ایجاد می‌شود و طبیعی است این ارتباط عاطفی به ارتباط شناختی و الگوگیری از اهل بیت (ع) کمک ‌کند

.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :