موضوعات ‌مرتبط: سیاسی سیاست داخلی

a/156664 :کد

سرلشکر سلامی:

فروپاشی رژیم بی‌ریشه صهیونیستی بسیار نزدیک است

  جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ — ۱۲:۵۷
تعداد بازدید : ۵۳   
 تحلیل ایران -فروپاشی رژیم بی‌ریشه صهیونیستی بسیار نزدیک است

آمریکای فاقد عقل سیاسی برای حفظ و بقای این رژیم بی‌ریشه که فروپاشی آن از هر نظر بسیار نزدیک است، هزینه های سنگین اقتصادی و سیاسی و امنیت فراروانی را متحمل شده است.

به گزارش تحلیل ایران، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در پیش‌خطبه نماز جمعه امروز تهران طی به‌مناسبت روز قدس گفت: شهید محمد هادی حاج‌رحیمی یک شهید گمنام، بی‌زار از شناخته شدن، نجیب، توانا و شاید ده‌ها سال در جبهه مقاومت زندگی کرد. او هم نسل شهیدان بزرگی سفیر شهید ما در یمن سردار حاج حسن ایرلو بود که این‌ها آن‌ استقامت مثال زدنی را حمایت کردند.

 

وی افزود: شهیدان جوانی که در کنار آنان بودند تا منطق مبارزه و راه و رسم جهاد و شهادت را بیاموزند و مشق جهاد کنند تا بلاد اسلامی و امنیت ایران بزرگ را در پرتو این مجاهدت مهاجرانه تضمین و تثبیت کنند. شهیدان صالحی روزبهانی، محسن صداقت، جلادتی، آقابابایی و امان اللهی این شهیدان هستند.

 

شهدای راسک و چابهار موجب شکست توطئه سرویس‌های جاسوسی دشمنان شدند

سرلشکر سلامی اظهار کرد: درود خداوند بر شهیدان نیروی زمینی قدرتمند سپاه پاسداران و فرماندهی انتظامی عزیز این سرزمین که دیروز در مقابله با گروه‌های شرور حمایت شده از سوی سرویس‌های جاسوسی دشمنان‌مان توانستند زیباترین نقش یک مقاومت و دفاع شجاعانه را در جنوب شرق کشورمان با روحیه دل انگیز و با شهادت و جهاد رقم بزنند.

 

وی ادامه داد: این شهیدان اجازه ندهند هیچ یک از این مهاجمان شرور سر سالم به جهنم ببرند و آن‌ها را تماماً با آن قدرت و اقتدار الهی خویش به درک واصل کردند. بر این شهیدان سرافراز و خانواده‌های آن‌ها درود می‌فرستیم و از خداوند متعال برای بازماندگان این نسل فداکار صبر و اجر مسئلت داریم.

 

رژیم صهیونیستی یک موجودیت تصنعی در ذیل سیاست‌های شیطانی غرب است

فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: رژیم صهیونیستی خنجری است که نظام مزور و شیطانی انگلیس از 75 سال پیش در پهلوی پیکره امت اسلام فرو کرد و پس از آن امریکای جنایتکار این رژیم را به عنوان یک سرپل سیاسی، امنیتی و جغرافیایی در متطقه جهان اسلام تقویت کرد تا اهرمی برای مهار و تنظیم سیاست‌های آمریکای جنایتکار باشد.

 

وی افزود: از آن تاریخ ننگین به این طرف، رژیم صهیونیستی به عنوان یک موجودیت تصنعی در ذیل سیاست‌های شیطانی غرب قرار گرفت و جنایت‌های بی شمار آن‌ها امنیت و آسایش را از ملت فلسطین و بخش دیگری از سرزمین‌های اسلامی و عربی گرفته است.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه تا پیش از انقلاب اسلامی نبردهایی از سوی آمریکا و انگلیس و فرانسه با میدان داری رژیم صهیونیستی برای بی سرزمین کردن و آواره کردن ملت ریشه دار فلسطین انجام گرفت، تصریح کرد: همچنین جنایت‌های دیر یاسین و کفر قاسم و قانا و تهاجم 33 روزه در لبنان و 51 و 22 روزه و همه این‌ها نمادهای کاملاً واضحی است از اینکه این سم مهلک که توسط آمریکا بر پیکر جهان اسلام تزریق شده در حال کشتار مسلمانان است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :