موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی فرهنگی

a/156676 :کد

ماجرای نابینایی که حسین(ع) او را خرید

ماجرای نابینایی که حسین(ع) او را خرید

  شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ — ۱۱:۳۳
تعداد بازدید : ۴۳   
 تحلیل ایران -ماجرای نابینایی که حسین(ع) او را خرید

نامش «محمد بهرامی» است؛ نابینایی که می‌گوید هر آنچه دارد از امام حسین (ع) و دستگیری اباعبدالله (ع) است تا این روزها آرزوهایش را زندگی کند.

 به گزارش تحلیل ایران «محفل» عنوان برنامه تلویزیونی است که فصل اول آن در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ از شبکه سوم سیما پخش شد، برنامه‌ای با محوریت قرآن که امسال نیز از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان هر روز در ساعات پیش از افطار مهمان‌خانه مخاطبان رسانه ملی است، این برنامه با حضور پنج میزبان بین‌المللی و ۱۵۰ میهمان از سراسر جهان روی آنتن تلویزیون می‌رود.

 

وقتی خدا کارت را راه می‌اندازد

 

«محمد بهرامی» قاری قرآن روشندل ۳۳ ساله و اهل خرم‌آباد است، او در برنامه محفل، قرآن را از طریق برجسته نگار، آیاتی از سوره قمر و الرحمن را به زیبایی و با تسلط تلاوت کرد و میزبانان و حاضران را به وجد آورد.

 

«محمد بهرامی» بیش از ۲۰ مقام در سطح مسابقات کشوری در رشته تلاوت کسب کرده است، او هم اکنون خادم حرم امام رضا (ع) است و در حرم مطهر ایشان تلاوت می‌کند.

 

آقای «بهرامی» در سال ۹۸ با مقام معظم رهبری دیدار کرد و تلاوتش موردتوجه ایشان قرار گرفته بود، «محمد بهرامی» بارهاوبارها تلاوت‌های اساتید مختلف را گوش داده و تمام چیزهایی که یاد گرفته را از این طریق به دست آورده است.

 

ماجرای نابینایی که حسین(ع) او را خرید/ آرزوهایی که آرزو نماند

 

او می‌گوید که در ۵-۶ سالگی، تلاوت سوره بقره استاد «شحات» را شنیده بود و بسیار به آن علاقه‌مند شده بود و از اینکه صدایش جایی بپیچد، خوشش می‌آمد، او نوت را با کش تنظیم می‌کرده است.

 

وضع مالی‌شان خوب نبود و کسی برایش کیبورد تهیه نکرد و از هم‌محلی‌هایش قرض می‌گرفت، او می‌گوید که تمام انگیزه‌اش از حضور در برنامه محفل این است که اگر کسی دچار محدودیتی شد، امید خود را از دست ندهد و کم نیاورد، فقط باید به خدا تکیه کند و خود خداوند کارش را راه می‌اندازد.

 

آرزوی که امام حسین (ع) آن را برآورده کرد

 

او از زمین‌خوردن‌ها و بلندشدن‌هایش می‌گوید، این قاری خوش‌اخلاق و شیرین‌زبان، از خاطره اولین مداحی خود در بزرگ‌ترین هیئت کوهدشت می‌گوید.

 

«محمد بهرامی» می‌گوید که امام حسین (ع) اگر بخواهد کسی را بخرد، فرقی ندارد چه مدلی باشد، حتماً دست او را می‌گیرد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :