موضوعات ‌مرتبط: سیاسی نماز جمعه

a/156842 :کد

خططب نماز جمعه تهران:

رژیم صهیونیستی دوران زوال خود را تجربه می‌کند

  جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ — ۱۷:۲۸
تعداد بازدید : ۳۱   
 تحلیل ایران -رژیم صهیونیستی دوران زوال خود را تجربه می‌کند

آیت الله صدیقی خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت:‌ مسأله اول عالم اسلام غزه است؛ صبر، ایثار و مجاهدت مردم در غزه به اوج خود رسیده است.

به گزارش تحلیل ایران به نقل فارس، خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در دانشگاه تهران آغاز شد.

 

آیت الله صدیقی پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه به چند نکته درباره اتفاقات اخیر پرداخت و گفت: تقوا نتیجه ایمان است، تقوا ظرف قبول هدایت است؛ انسان با تقوا هم آبرو دارد و هم تمکن زندگی اخروی نصیبش می‌شود. 

 

وی افزود: قبل از آغاز سخن یک اعتذار، یک سپاس و یک دعا دارم؛ از اینکه در این چند روز اخیر شبکه‌های مجازی، قتلگاه جوان‌ها، مسلخ آبروها، این طلبه و سرباز ناچیز امام زمان رهبری و مردم را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت باعث شدند این اندازه مردم عزیز ما دلشان شکست. از اینکه ما باعث شدیم با یک غفلت و بی‌توجهی این همه به شما هجمه وارد شد، عذرخواهی می‌کنم از همه خانواده بزرگ مردم ایران و پدر این خانواده، نایب امام زمان مرجع عالی قدر رهبر نورانی‌مان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای معذرت میخواهم و از تک تک برادران خوبم، دانشجویانی که سالیان سال با ما مانوس بودند، فرهیختگان، مسئولین فداکار و جهادگر و طلبه پروری که نوازششان هیچ فرق نکرد و شما مستمعین این دو دهه خطبه‌های این ناچیز که خیلی بدهکارتان هستم عذرخواهی با تمام وجود دارم. این هجمه عظیم در اراده و بصیرت شما و وفای شما هیچ اثری نگذاشت؛ لذا با همه وجودم بدهکارتان هستم و تشکر می‌کنم.

 

آیت الله صدیقی افزود: اما دعا برای افرادی که از یک طلبه‌ای که هیچ هیچ است و هیچ وقت ادعایی نداشته جز افتخار نوکری امام امت به دفاع برخاستند و فحش نیز خوردند دارم.خدایا به آبروی محمد و آل محمد این‌هایی که برای آبروی یک طلبه به میدان آمدند و از آبرویشان مایه گذاشتند آبروی دنیا و آخرتشان را محفوظ بفرما.

 

آیت الله صدیقی در ادامه خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه محبت است، بهشت نیز اگر محبت در آن نباشد بهشت نیست؛ بهشت به آن جاذبه و قشنگی دلها است و خداوند متعال ماه رمضان را سفره محبت خود برای بندگانش قرار داد؛ لذا نام آن را ماه رمضان قرار داد که هم دل‌ها با بارش باران رحمت پاک میشود و هم گناهان می‌سوزند، فاصله بین عبد و مولا برطرف می‌شود و عبد با مولای خودش انس پیدا می‌کند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :