موضوعات ‌مرتبط: سیاسی سیاست داخلی

a/157023 :کد

رئیس جمهور:

رفع مسأله آب در استان سمنان پیگیری می‌شود

  پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ — ۰۹:۴۸
تعداد بازدید : ۴۹   
 تحلیل ایران -رفع مسأله آب در استان سمنان پیگیری می‌شود

در ارتباط با مسأله آب که یکی از مسائل مهم استان سمنان است، کارهای خوبی برای برخی شهرستان‌ها انجام شد و در برخی دیگر از شهرستان‌ها کارها در حال انجام است که در این سفر آنها را پیگیری می‌کنیم.

 

به گزارش تحلیل ایران، آیت‌الله سیدابراهیم #رئیسی، رئیس جمهور کشورمان دقایقی قبل در بدو ورود به #فرودگاه_سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برخورداری استان سمنان از دانشمندان و فرهیختگان اظهار کرد: به ویژه باید یاد کنم از شهدای گرانقدر استان سمنان و ادای احترام کنم به خانواده معظم شهیدان و ایثارگران استان سمنان و درود بفرستم به ارواح مطهر همه شهیدان علما و فرهیختگانی که برای استان سمنان، کشور و جهان اسلام نام‌آور هستند. 

وی افزود: سمنان، استانی صنعتی، معدنی، کشاورزی، گردشگری است و ظرفیت‌های بسیار خوبی در این استان وجود دارد.

 

رئیس جمهور عنوان کرد: در دور نخست سفر مصوباتی را با توجه به نیازهای استان سمنان داشتیم که مدیران استان اجرای مصوبات را پیگیری کردند و گام‌های خوبی هم در تولید مسکن و نهضت ملی مسکن برای رفع نیاز مردم و برای فعال کردن کارگاه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل براداشته شده است و گزارش‌های خوبی از ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در این استان که بسیار قابل توجه است، داریم.

رئیسی افزود: در ارتباط با مسأله آب که یکی از مسائل استان سمنان است که البته ما در نیمه‌راه هستیم، کارهای خوبی برای برخی از شهرستان‌ها انجام شده است و در برخی دیگر از شهرستان‌ها کارها در حال انجام است که ما در این سفر آنها را پیگیری می‌کنیم.

 

وی گفت: با توجه به مجموعه اقداماتی که در دور نخست سفر انجام شده است، باید از همه دست‌اندرکاران از جمله استاندار سمنان، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، مدیران استان و تلاش جهادی و بسیجی که همه نیروها زحمت کشیدند و انجام دادند، تشکر کنم.

رئیس جمهور بیان کرد: تمام همت همکارانم در استان سمنان و در مرکز باید این باشد که در استان سمنان آنچه وعده شده است، اجرایی و عملیاتی شود.

 

رئیسی افزود: از همین جایگاه از مردم استان سمنان برای اینکه نمی‌توانم علی‌رغم میل خود به همه شهرها، روستاها و بخش‌ها سفر کنم و با مردم بسیار خوب و خونگرم استان دیدار داشته باشم، اما امکان پذیر نیست، عذرخواهی می‌کنم؛ در این سفر در برخی شهرها حضور می‌یابیم و برای آن مناطقی را که نمی‌توانیم برویم، ان‌شاءالله در وقت مناسب مایلیم که با مردم استان دیدار داشته باشیم.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :