موضوعات ‌مرتبط: سیاسی دفاعی امنیتی

a/157105 :کد

شاه میرزا:

سپاه یکی از عوامل اصلی امنیت و اقتدار ایران است

  یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ — ۱۴:۰۵
تعداد بازدید : ۲۶   
 تحلیل ایران -سپاه یکی از عوامل اصلی امنیت و اقتدار ایران است

الزامی است که از هر اقدامی که به تقویت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران منجر شود به شکل حداکثری باید حمایت کرد

به گزارش تحلیل ایران مهدی شاه میرزا عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق تصریح کرد: ابتدا قبل از هر مبحثی تاکید می کنم که مهمترین چالش حال حاضر بشریت نسل‌کشی بدون وقفه در غزه است. 

وی افزود: ماشین انسان کشی صهیونیستی همه کار می کند تا افکار عمومی را از این مهم منحرف سازد. فلذا همه ی کشورهایی که به نص حقوق بشر و آموزه های صحیح و دقیق آن اعتقاد دارند متفق شوند تا جلوی این جنایت بشری هرچه زودتر گرفته شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: رژیم در طول ۷۶ سال همه اصول انسانی ، قواعد زیست مسالمت آمیز و قرارداد اجتماعی را زیر پا گذاشته. تمامی اینها هم به واسطه حمایت های بی دریغ آمریکا است .

وی در ادامه گفت: این حمایت حداکثری و غیر منطقی موجب شده اشغالگران آنقدر قلدر شوند که به هیچ یک از اصول بین‌المللی نیز توجه نمی‌کند. متاسفانه آمریکا و خیلی از کشورهای غربی جانبدارانه و با سیاست های دوگانه اقدام می کنند. در حالی که بیش از ۱۵ هزار زن و چندین هزار کودک در غزه کشته می‌شوند، هیچ اتفاقی در حمایت و جلوگیری از این نسل کشی فاحش اتفاق نمی‌افتد و اقدام جدی و صدای قوی از برخی دولت‌های اروپایی و دولت آمریکا در حمایت از «زنان» نمی‌شنویم!

 

وی افزود: لذا این سیاست های دوگانه و جانبدارانه مشمئز کننده و غیر قابل پذیرش خواهد بود و نشان می دهد که حقوق بشر برای عده ای یا بخشی از جهان حقوق بشر است و برای دیگر هیچ. آمریکا و بیش از ۲۰ کشور و تعدادی از اعضای ناتو به واسطه حمایت های حداکثری و بی دریغ خود برای اینکه موشک‌ها و پهپادهای ایران را منحرف یا محدود کنند تا به اسرائیل نرسد هزینه های گزاف مادی و معنوی بسیاری پرداختند ، اما نهایتاً موشک‌ها و پهپادهای نیروهای مسلح ما به دو هدف مورد نظر اصابت کرد. حمله ما غافلگیرانه نبود و آنان می‌دانستند که به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

شاه میرزا تاکد کرد: هیمنه اسرائیل در جریان عملیات بی بدیل نیروهای مسلح کشور به شکل عمیقی فروریخت و این رژیم برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی های مکرر خود از هیچ اقدام سلبی دست نخواهد کشید و از جایی که این رژیم غاصب بنیه ، ساختار و قدرت رویارویی مستقیم با ایران را ندارد تمام تلاش خود را کرده و میکند تا در راس متحدین خود آمریکا به عنوان محور هژمونی جهانی و برخی کشورهای غربی که روحیه امپریالیستی آنان علی رغم ادعای مدرن شدن همچنان پابرجاست را به درگیری در جنگی گسترده با ایران و خط مقاومت بکشانند.

 

وی افزود: از طرفی دیگر از جایی که بنیان این رژیم جنایتکار بر «ترور» و حذف انسان ها استوار است پیش بینی می شود منبعد به جنایت های تروریستی که مسبوق به سابقه است بپردازند.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: جدید ترین نمونه اقدام های تروریستی این رژیم ، عملیات سخیف حمله کوآدکوپتری به تاسیسات نظامی در استان اصفهان و تبریز بود.البته آمادگی اطلاعاتی و عملیاتی نیروهای مسلح ما در سطحی قرارداشت که این حملات نامتوزان کوچک به گفته مسئولین امر هیچگونه خسارتی به بار نیاورده است.

 

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :