موضوعات ‌مرتبط: سیاسی دفاعی امنیتی

a/157499 :کد

سردار فدوی:

هر روز شاهد ذلت آمریکا و ایادی او هستیم

  پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ — ۱۴:۲۷
تعداد بازدید : ۳۳   
 تحلیل ایران -هر روز شاهد ذلت آمریکا و ایادی او هستیم

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به شکست‌های آمریکا مقابل ایران اسلامی گفت: روزانه شاهد ذلت آمریکا و ایادی او هستیم.

به گزارش تحلیل ایران از باشت سردار علی فدوی در اجلاسیه شهدای شهرستان باشت که در محل مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد اظهار کرد: آنچه در عاشورا گذشت باعث شد تا هر مصیبتی قابل تحمل باشد و برای همین است که والدین شهدا بر مصیبت فرزندان خود تحمل کردند و می‌دانند که شهدا به اعلا علیین پیوسته‌اند و به بالاترین مقام رسیده‌اند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه اظهارات خود در جمع مردم رزمندگان و خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان باشت یادآور شد: خدا را شاکریم به برکت امام راحل به برکت انقلاب و به برکت این مردم از سال ۴۲ تاکنون هر لحظه تحقق وعده الهی را می‌بینیم چرا که این مردم به تکالیف خود عمل کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه هر روز عظمت این کشور و انقلاب از روز گذشته بیشتر می‌شود گفت: علت این است که مردم به تکلیف خود عمل کرده‌اند و این حرکت هر روز گسترش پیدا می‌کند.

 

سردار فدوی گفت: پس از ۷ ماه جنگ غزه ۹۲ درصد کشورهای دنیا حرف‌هایی را می‌زنند که امام راحل این حرف‌ها را در سال ۴۲ زده بود چرا که از سال ۴۲ آمریکا و صهیونیست‌ها در نوک پیکان حمله‌ امام راحل قرار داشتند. 

 

وی افزود: امروز ۹۲ درصد مردم دنیا حرفی را می‌زنند که امام و مردم ایران از سال ۴۲ زدند این برکت بزرگی است و باید از آن مواظبت کنیم و به تکالیف خود همچنان عمل کنیم تا وعده الهی با سرعت بیشتری تحقق پیدا کند باید امیدوار باشیم که حرکت نهایی را ببینیم و پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی بسپاریم.

 

این فرمانده ارشد سپاه گفت: چه افتخاری بالاتر از اینکه طبق دستور اسلام و قرآن ملتی به پا خیزد و به مقابله با مستکبران عالم و دفاع از مظلومان برود که در قرآن به آن اشاره شده است و در قانون اساسی ما هم آمده و این ماهیت حق طلبی نظام ما را نشان می‌دهد.

 

فدوی گفت: هر روز ذلیل شدن آمریکا و ایادی او را می‌بینیم چیزی که امام فرمود محقق شده است همچنان که امام فرمود آمریکا را در خلیج فارس به مذلت می‌کشانیم. 

سردار فدوی در بخش دیگری از اظهارات خود در اجلاسیه شهدای شهرستان باشت یادآور شد: دنباله‌روی شیاطین منتهی به جهنم می‌شود او می‌خواهد همراهان خود را در جهنم زیاد کند در حال وسوسه است و پیشنهاد می‌دهد همانگونه که بعضی‌ها در سال ۱۴۰۱ خباثت به خرج دادند و جاهلانه دنبال شیطان رفتند و برای کشور هزینه درست کردند اما در نهایت شکست خوردند. 

 

وی افزود: در طول ۴۵ سال هر اقدامی کردند شکست خوردند که این هم از وعده‌های قرآن و وعده‌های الهی است.

وی در ادامه با بیان اینکه در قرآن آمده دو حزب بیشتر نداریم یکی حزب خدا و دیگری حزب شیطان افزود: هر آنکه در حزب خدا باشد همیشه پیروز است و هیچگاه حزب شیطان پیروز نمی‌شود همچنان که وزیر خزانه‌داری آمریکا اعتراف می‌کند در طول ۴۵ سال یک پیروزی هم مقابل ایران نداشته‌ایم و همیشه شکست خورده‌ایم و این به خاطر پایداری و استقامت مردم و رهبری امامین انقلاب است و با ادامه این روند مشکلات برطرف می‌شود.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :