موضوعات ‌مرتبط: ورزشی فوتبال

a/158749 :کد

مذاکرات برای ماندن ادامه دارد

چهار بازی حساس پیش روی پرسپولیس است

  جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ — ۱۴:۲۰
تعداد بازدید : ۲۳   
 تحلیل ایران -چهار بازی حساس پیش روی پرسپولیس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که تیمش تا رسیدن به پایان لیگ بیست و سوم چهار دیدار حساس و مهم پیش رو دارد، گفت: از اهمیت بازی مهم و حساس مقابل تیم خوب هوادار اطلاع داریم.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از مهر، اوسمار ویه را در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: می‌دانیم بازی مهم و حساسی مقابل هوادار داریم. به آخرهای لیگ داریم می رسیم و چهار بازی حساس داریم. سه بازی سخت را پشت سر گذاشتیم. یک یار کمتر در هر بازی داشتیم که دیدارهای سختی بودند و احساسی هم بودند.

 

ویه را ادامه داد: حالا به چهار بازی آخر رسیدیم. با تمام سختی ها بازیکنانی داریم که خدا را شکر خیلی خوب خودشان را نشان دادند و موفق ظاهر شدند.

 

او با اشاره به عملکرد هوادار در نیم فصل دوم تاکید کرد: تیمی است که خیلی خوب بازی می کند هفت بازی آخرش را خیلی خوب بازی کرده است مخصوصا بازی آخر با ملوان که در شمال کشور بود. بازی در آنجا خیلی سخت است. آنها خوب بازی می کنند.

 

ویه را ادامه داد: بازی خوبی خواهیم داشت. زمین بازی طبق تصاویری که دیدیم نشان می دهد خیلی خوب است. هوادار تیم خوبی است که با سیستم های مختلف بازی می کند که امیدوارم بازی خوبی برای فردا باشد.

 

سرمربی سرخپوشان پایتخت در خصوص اخراج بازیکنان پرسپولیس گفت: نمی توان جلوی بازیکن را گرفت که رقابت نکند و درگیری فیزیکی برای تصاحب توپ نداشته باشد. قبول دارم گرفتن کارت باعث فشار روحی بازیکن می شود. تمام اعضای تیم که بر روی نیمکت هستند یا داخل زمین می روند دارند روی خودشان کار می کنند که بعضی شرایط خودشان را کنترل کنند و تحت فشار قرار نگیرند.

وی ادامه داد: به هر حال تمرکز ما روی بازی فردای خودمان است که کار استراتژیکی خودمان را انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

 

وی درباره عدم استفاده از وحدت هنانوف بابت قانون استفاده از بازیکن خارجی که باید ۶۰ درصد بازی ها را به میدان می رفت، گفت: سوال خوبی است اما من نمی دانم قانون دقیقا چه چیزی در این باره می گوید.

 

او سپس با توضیح خبرنگاران درباره تعداد بازی هایی که یک بازیکن خارجی باید بازی می کرد اما هنانوف با وجود پیشنهادات در نیم فصل حفظ شد و درآمدزایی صورت نگرفت، تصریح کرد: من نمی دانم قانون چه می گوید. اگر اینچنین است واقعا ناحق است چون شاید بازیکن مصدوم بوده باشد و نتواند بازی کند. بازی های این فصل جه ربطی به فصل آینده دارد؟!

 

سرمربی پرسپولیس درباره مشکل گلزنی در فوتبال ایران و نگاه او به عنوان یک برزیلی گفت: این موضوع بستگی به تاکتیک و تکنیک مربی دارد. شاید در آن فصل بازیکن لازم ندارد. خیلی بستگی به بسته شدن لیست بازیکنان دارد که ابزارها را برای هر تاکتیکی داشته باشد.

 

ویه را درباره تاثیرگذاری اورونوف بازیکن ازبکستانی پرسپولیس در روند تهاجمی این تیم تاکید کرد: اوستون زمان خیلی خوبی را دارد طی می کند. تمام بازیکنان به او کمک می کنند. او فقط خوب نیست بلکه همه خوب هستند که بازی او هم دیده می شود بازیکنانی مثل عیسی آل کثیر هم خوب بازی می کند. ما تیمی هستیم که داریم تلاش می کنیم همه چیز دیده شود.

ویه را در خصوص آخرین وضعیت تمدید قراردادش گفت: صحبت ها در حال انجام است. چهار بازی حساس داریم.تمرکز ما روی این بازی هاست. صحبت ها برای تمدید در حال انجام است و بقیه موارد به باشگاه مربوط است.

او درباره تمایل به تمدید قرارداد با پرسپولیس خاطرنشان کرد: احساس خوبی در باشگاه دارم. احساس خوبی در ارتباط با بازیکنان و هیأت مدیره دارم. لذت از نتیجه ها و بازی ها دارم. دوست دارم اینجا بمانم اما باید ادامه دهم.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :