موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/198463 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد

بلومبرگ: ۱۱ نفتکش با ۲۰ میلیون بشکه نفت ایران بندر چابهار را ترک کر

  جمعه ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ — ۱۹:۵۵
تعداد بازدید : ۳۵   
 تحلیل ایران -بلومبرگ: ۱۱ نفتکش با ۲۰ میلیون بشکه نفت ایران بندر چابهار را ترک کر

خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ اعلام کرد که این هفته ۱۱ نفتکش حامل مجموعاً ۲۰ میلیون بشکه نفت ایران بندر چابهار را ترک کردند.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از الجزیره،‌ خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داد که ۱۱ نفتکش حامل مجموعاً ۲۰ میلیون بشکه نفت ایران این هفته بندر چابهار را ترک کردند.

 

این خبر در حالی است که وب‌سایت ردیابی کشتی «کپلر» هم اعلام کرد که ترافیک کشتیرانی در تنگه هرمز رو به بهبود است و دیروز ۲۵ کشتی از این تنگه عبور کردند.

 

سخنگوی نیروهای تروریستی سنتکام هم پیشتر به الجزیره گفته بود که بیش از 20 کشتی روز گذشته با خیال راحت از کانال تعیین شده در تنگه هرمز عبور کردند.

                               

نفتکش     ایران     تنگه هرمز     سنتکام        


  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :