موضوعات ‌مرتبط: سیاسی سیاست خارجی

a/198480 :کد

بقایی:

اظهارات وزیر خارجه فرانسه درباره مردم ایران، اوج ریاکاری است

  شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ — ۰۵:۳۴
تعداد بازدید : ۲۴   
 تحلیل ایران -اظهارات وزیر خارجه فرانسه درباره مردم ایران، اوج ریاکاری است

سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی درباره اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه درباره مردم ایران نوشت: این اظهارات اوج نفاق و ریاکاری است.

به گزارش تحلیل ایران، اسماعیل بقایی با خطاب قرار دادن وزیر خارجه فرانسه، در صفحه شخصی خود نوشت: آقای وزیر، ظاهرا ریاکاری و نفاق تا به امروز از ویژگی‌های بارز فرهنگ سیاسی فرانسه باقی مانده است - همان رذیلتی که مولیر در نمایشنامه «تارتوف یا ریاکار» در سال ۱۶۶۴ به‌درستی درباره‌اش گفت: «ریاکاری به مد روز تبدیل شده است.»

 

وی در ادامه نوشت: شما در زمانی که شهرهای ایران با قساوت بمباران می‌شدند و ایرانیان بی‌گناه در میناب، تهران، لامرد، اصفهان و جاهای دیگر به طرز وحشیانه‌ای قتل عام می‌شدند، سکوت کردید و در واقع با متجاوزان همدستی نمودید؛ و امروز در راستای مصالح سیاسی رژیمتان، به ناگاه وجدانتان به‌صورت گزینشی بیدار شده و شما با وقاحت در مورد حقوق بشر ایرانیان موعظه می‌کنید!

 

بقایی در پایان تاکید کرد: عجب نفاق و ریاکاری!

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :