موضوعات ‌مرتبط: سیاسی امنیتی و دفاعی

a/198505 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد

قرارگاه خاتم الانبیا(ص): تنگه هرمز مجددا بسته شد

  شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ — ۱۸:۴۱
تعداد بازدید : ۲۷   
 تحلیل ایران -قرارگاه خاتم الانبیا(ص): تنگه هرمز مجددا بسته شد

قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) اعلام کرد: در واکنش به نقض آتش‌بس در جنوب لبنان، تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.

به گزارش تحلیل ایران ، قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) در اطلاعیه‌ای از بسته شدن مجدد تنگه هرمز خبر داد.

 

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

 

وَإِنْ نَکَثُوا أَیْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِی دِینِکُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْکُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَیْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنْتَهُونَ(12 توبه)

 

نظر به بدعهدی‌ و پیمان‌شکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهم‌نامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بی‌وقفه و مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بی‌رحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام می‌دارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.

 

متذکر می‌گردد این گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گام‌های بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :