موضوعات ‌مرتبط: اقتصادی کار آفرینی

a/153904 :کد

خلق کسب و کار در گرمسار و آرادان

علی گل وردی

  پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ — ۲۰:۲۲
تعداد بازدید : ۲۹۳   
 تحلیل ایران -خلق کسب و کار در گرمسار و آرادان

فرصت ها و نیازها را انجمن کارآفرینان بدست آورند و افراد خلاق ایده ها را تبدیل به محصول کنند.

مفهوم کارآفرینی عبارت است از، فرد یا گروهی  که با ایده های جدید و خلاقانه فرصت های جدید کسب  کار را خلق می کنند.کارآفرینی باید حساب شده و با قدم های پیوسته انجام پذیرد تا  از خطر و ضریب ریسک کاسته شود و  ریسک اجام کار به حد اقل برسد. چنانچه ریسک در کارآفرینی محاسبه نشود باعث از بین رفتن منابع می شود.

شهرستان های گرمسار و آرادان با زار بزرگ مصرف بزرگی بیش از صد هزار نفر جمعیت ساکن دارند که با توجه به مزیت مهمی که در فاصله صد کیلومتری آنها قرار دارد بازار بزرگی است که بیش از ده میلیون نفر جمعیت دارد، این مزیت یکی از مهم ترین بازار کسب و کار برای گرمسار و آرادن می باشد.

کارآفرینان گرمسار برای کسب موفقیت حتماً نیاز به ایجاد یک ساختار کارآفرینی دارند. بطور مثال انجمن کارآفرینان گرمسار که باروش خلاقانه برای ایجاد و خلق بازار بزرگ می توانند ایده های کارآفرینی را در حوزه مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، وسایل منزل، لوازم موبایل و کامپیوتر را به نسبت سهم بازار مصرف، ایده ها را به مدل های آزمایشگاهی تبدیل کنند. همچنین وظیفه دیگر این انجمن معرفی افراد نخبه و جوانان عزیز و خلاق گرمسار به سرمایه گذاران می باشد که بتوانند بصورت تولید صنعتی نیاز بازار مصرف را که مزیت بزرگی برای گرمسار هست را پاسخگو باشند. لذا این زمینه فراهم است که فرصت های بهتر را  در زمینه کارآفرینی و کسب و کار کشف، فرصت ها و نیازها را انجمن کارآفرینان بدست آورند و افراد خلاق ایده ها را تبدیل به محصول کنند.

                               

  علی گل وردی
  پژوهشگر
  آدرس ایمیل :
  آدرس سایت/وبلاگ:
  از همین نویسنده : پهپاد، موشک، رسانه


  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :