موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/154450 :کد

منبع اولیه تصاویر پیشرو دزه‌ای کجاست؟

منبع اولیه تصاویر پیشرو دزه‌ای کجاست؟

  دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ — ۱۷:۰۰
تعداد بازدید : ۵۹   
 تحلیل ایران -منبع اولیه تصاویر پیشرو دزه‌ای کجاست؟

علی رغم گمانه زنی‌های منتشر شده در فضای مجازی، اولین منبع انتشار تصاویر پیشرو دزه‌ای نبوده و عکس‌های گفته شده، پیش از این، در برخی رسانه‌های دیگر ازجمله بخش‌های خبری صداوسیما منتشر شد

به گزارش تحلیل ایران ،علیرغم ادعاهای صورت گرفته توسط برخی کانال‌های داخلی و خارجی، منبع اولیه تصاویر مربوط به پیشرو دزه‌ای، خبرگزاری تسنیم نیست و حمله به تسنیم با این بهانه با نیت‌های دیگری صورت می‌گیرد.

 

خبرگزاری تسنیم در تاریخ شنبه 30 دی ماه، طی گزارشی به بررسی هویت «پیشرو مجید آغا دزه‌ای» از همکاران نزدیک دستگاه جاسوسی اسرائیل (موساد) و یکی از مهم‌ترین افرادی که در حمله موشکی سپاه به مقر موساد در اربیل کشته شد پرداخت که فکت‌های این گزارش از منابع مختلف به دست آمده بود.

 

بعد از انتشار این گزارش، برخی منابع، درستی برخی «تصاویر» بکار رفته در آن (که پیشرو مجید آغا دزه‌ای را در موقعیت های مختلف در کنار افراد دیگر نشان می داد) را زیر سوال بردند.

 

علی رغم گمانه زنی‌های منتشر شده در فضای مجازی، خبرگزاری تسنیم اولین منبع انتشار این تصاویر نبوده و عکس‌های گفته شده، پیش از این، در برخی رسانه‌های دیگر ازجمله بخش‌های خبری صداوسیما منتشر شده است.

                               

جنگ     غزه                


  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :