موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/155924 :کد

سازمان ملل:

اسرائیل نمی‌خواهد کمکی به غزه برسد

  چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ — ۰۹:۲۰
تعداد بازدید : ۵۰   
 تحلیل ایران -اسرائیل نمی‌خواهد کمکی به غزه برسد

گزارشگر ویژه سازمان ملل در حقوق تغذیه بامداد چهارشنبه گفت که رژیم صهیونیستی عامدانه کاروان‌های حامل کمک به نوار غزه را هدف می‌گیرد.

به گزارش تحلیل ایران اسرائیل نمی‌خواهد کمکی به غزه برسد

گزارشگر ویژه سازمان ملل در حقوق تغذیه بامداد چهارشنبه گفت که رژیم صهیونیستی عامدانه کاروان‌های حامل کمک به نوار غزه را هدف می‌گیرد.

 

«مایکل فخری» گزارشگر ویژه سازمان ملل در حقوق تغذیه بامداد چهارشنبه گفت که رژیم صهیونیستی عامدانه کاروان‌های حامل کمک به نوار غزه را هدف می‌گیرد.

 

فخری در مصاحبه با شبکه «الجزیره» توضیح داد: «نمی‌دانیم چرا واشنگتن کمک‌ها را از طریق هوا، با وجود هرج و مرجی که ایجاد می‌کند، به نوار غزه می‌اندازد».

 

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال جنگ گرسنگی و قحطی آشکار علیه نوار غزه است، اظهار داشت: «واضح است که اسرائیل نمی‌خواهد هیچ کمکی به نیازمندان غزه برسد».

 

این مقام سازمان ملل اضافه کرد: «به دلیل نادیده گرفتن تصمیمات دیوان بین‌المللی دادگستری توسط اسرائیل، باید تحریم‌هایی علیه آن اعمال شود».

 

بامداد سه‌شنبه بود که دفتر رسانه‌ای دولتی غزه اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی به روی فلسطینی‌هایی که برای دریافت غذا آمده بودند، آتش گشودند.

پیش از این نیز حمله تانک‌های رژیم صهیونیستی به مردمی که منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه در میدان «النابلسی» در خیابان الرشید در غزه بودند، ۱۲۲ شهید و حداقل ۸۰۰ زخمی در پی داشته است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :