موضوعات ‌مرتبط: سیاسی سیاست خارجی

a/198527 :کد

هیئت جمهوری اسلامی ایران وارد سوئیس شد

هیئت جمهوری اسلامی ایران وارد سوئیس شد

  یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ — ۰۵:۳۴
تعداد بازدید : ۲۰   
 تحلیل ایران -هیئت جمهوری اسلامی ایران وارد سوئیس شد

هیئت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، با نام «میناب ۱۶۸» وارد زوریخ سوئیس شد.

به گزارش تحلیل ایران، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در هیئت ایرانی «میناب 168» وارد سوئیس شدند.

 

 

 

محمد باقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده «میناب 168» در بدو ورود به زوریخ گفت: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم.

 

وی تاکید کرد: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم. آنها ما را می‌بینند و از ما انتظار دارند.

 

محمد باقر قالیباف تصریح کرد: خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم و روسفید به یارانم بپیوندم که برای دیدنشان لحظه‌شماری می‌کنم.

 

محمدباقر قالیباف رئیس و سیدعباس عراقچی وزیر خارجه، علی باقری معاون بین الملل دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی، حمید بورد معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی نفت ایران،کاظم غریب‌آبادی و اسماعیل بقائی معاونین وزیرخارجه و ... اعضای هیئت اعزامی کشورمان را تشکیل می‌دهند که عازم سوئیس شدند.

 

بنابر اعلام بقائی سخنگوی هیئت مذاکره‌کننده «میناب 168»، این سفر جهت پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل است و هر توافق و تفاهمی وقتی محک می‌خورد که زمان اجرای آن رسیده باشد.‌

 

بقائی تاکید کرد: باتوجه به تجربه‌ای که از بدعهدی طرف مقابل داریم باید به‌صورت جدی تعهدات آن‌ها را مطالبه کنیم.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :