موضوعات ‌مرتبط: ورزشی تکواندو

a/198540 :کد

باخت دوباره مردان به اردن

بانوان کاراته قهرمان آسیا شدند

  یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ — ۰۹:۱۵
تعداد بازدید : ۳۲   
 تحلیل ایران -بانوان کاراته قهرمان آسیا شدند

تیم ملی کاراته ایران در رقابت‌های کومیته تیمی بانوان با برتری مقابل ژاپن عنوان قهرمانی آسیا و مدال طلا را کسب کرد.

به گزارش تحلیل ایران، در ادامه مبارزات روز پایانی مسابقات کاراته قهرمانی آسیا تیم بانوان بانوان در مبارزه نهایی با دو پیروزی حنانه صالحی و فاطمه زهرا سعید آبادی برابر ژاپن به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد.

 

این تیم با برتری مقابل چین تایپه، ازبکستان و ویتنام به دیدار نهایی صعود کرده بود.

اما تیم مردان ایران در مبارزه نهایی ۳ بر صفر به اردن باخت و به مدال نقره دست پیدا کرد. این دومین بار متوالی است که تیم ایران در مبارزه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا به اردن بازنده و نقره کسب می کند. صالح اباذری، اسماعیل معتمدی و مهدی عاشوری نتیجه را به رقیب واگذار کردند.

 

بنابراین تیم کشورمان با سه مدال طلا، محمود و مرتضی نعمتی به همراه تیم کومیته بانوان، نقره کومیته تیمی مردان و ۵ برنز علی زند، فاطمه صادقی، کاتای تیمی بانوان، مهرنگار احمدی و علی اصغر آسیابری به کار خود در این مسابقات پایان داد.

                               

مسابقات     کاراته     بانوان            


  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :