موضوعات ‌مرتبط: اقتصادی اقتصاد

a/198593 :کد

دومین کشتی کانتینری

دومین کشتی کانتینری ساعتی دیگر وارد بندر شهید رجایی می‌شود

  دوشنبه ۰۱ تیر ۱۴۰۵ — ۱۲:۰۵
تعداد بازدید : ۳۲   
 تحلیل ایران -دومین کشتی کانتینری ساعتی دیگر وارد بندر شهید رجایی می‌شود

مقام مسئول سازمان بنادر گفت: دومین کشتی کانتینری پس از رفع محاصره یک ساعت دیگر وارد بندر شهید رجایی می‌شود.

به گزارش تحلیل ایران مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اظهار کرد: دومین کشتی کانتینری پس از جنگ و رفع محاصره دریایی، حدود یک ساعت دیگر وارد بندر شهید رجایی می‌شود.

 

وی افزود: ظرفیت این کشتی کانتینری 2800TEU است که پس از پهلوگیری در حوضچه بندر شهید رجایی 1300 TEU کانتینر بار صادراتی را بارگیری خواهد کرد.

 

وی یادآور شد: بارگیری این کشتی 3 روز طول می‌کشد.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با بیان این‌که دیروز نیز نخستین کشتی پس از جنگ تحمیلی سوم و رفع محاصره دریایی وارد بندر شهید رجایی شد، گفت: ظرفیت این کشتی 6500TEU است که 2920 TEU کانتینر را تخلیه کرده و در حال بارگیری 3160 TEU کانتینر است.

به گفته عباس‌نژاد، بارگیری کشتی مذکور نیز دو روز دیگر به پایان می‌رسد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :